Saturday, December 6, 2008

Kerrigan Rose Stokes

At 8:46pm last night, December 5th, Kerrigan Rose Stokes was born and her parents couldn't be happier. Everything went well and all are in good health (except Dad is a little out of shape). She weighed in at 5 lb-10 oz, and was 18.25 inches long. Please come and see our new baby!

I'm even getting my hands a little dirty!

38 comments:

Jennifer Woodbury said...

Congrats Jared and Lindsey! What an adorable little peanut!

Brooke said...

I am just amazed at how tiny she is! Can't wait to meet her!!!

Josh and Katy said...

She is beautiful! So tiny! Congratulations. You look great too!

Joseph-Shaylee said...

you finally have your baby in your arms!! Congrats you are a mommy lindsey and Jared you are a daddy! Wow :)

The Haban Family said...

Yay you guys! That's so EXCITING!!!!! I know how long you've been waiting for it and I'm so excited for you guys that she's finally here! She's gorgeous!

The Miller's said...

Awwww how cute!!! Congrats what an exciting time. Try to rest while your in the hospital once you get home there is no more sleeping. Post more pictures when you have time.

Erin said...

AAAhhhh!!! Love her!! She is so cute and SO TINY! And I love the name. Kerrigan! How cute is that. Good job Lindsey! Don't you feel so accomplished pushing a baby out of you? Haha. Well, I'm sure she's perfect and I am so so so happy for you. Congrats.

The House's said...

Congrats! I'm so excited for you guys, she is beautiful!

Michael said...

Go team!

Kara, Garrick, Rylee and Jadyn said...

She is absolutely precious! Congrats on your little miracle and enjoy this beautiful time, the spirit is amazingly strong with newborns. I hope you are feeling well and LOVING being a MOMMY!!!! Yeah!!!!

Tales From The East said...

Yay! I am so happy for you guys! She is sooo cute. We can't wait to come by the hospital and meet her! See ya soon ;)

Jason and Kelsey said...

OH MY GOSH! I can't believe she's here! She is adorable, and i love the name!! I can't wait to hear the whole story...gory details and all! Congratulations guys...you're in for a crazy ride!

Meggie and Russ said...

Congratulations!! She is SO tiny!! Enjoy her tinyness!!! So exciting! I can't wait to tell Russ! Congrats again!

Rob said...

Congratulations!!!! You guys did a great job.

The Arbuckle's said...

She is adorable. Congrats you guys we can't wait to meet her.

Lindsay & Mackay said...

Congratulations on your new little miracle. :) She's such a sweetheart.

Kristen said...

Congrats!! That is so exciting. We are thrilled for you guys.

littlefamilyJLD said...

She is BEAUTIFUL!!!! Congratulations you guys! We are so happy for you!

The Russell 4 said...

So glad she is here. Enjoy!!

Ryan and Jacquie said...

congrats guys. we are so excited for you to be parents. kerrigan is absolutely gorgeous. we can't wait to see her...one day. we love you guys!!! :)

Trevor & Taytum said...

Oh my gosh! Congrats! What a long awaited miracle she is! Love love love the name Kerrigan! So cute! I can't wait to hear the birth story....is that weird...?...I find that fascinating.

Dulcie said...

She's gorgeous!!!!! I'm so glad that you finally have your little daughter! What a beautiful name!!! I love it.
Congrats!!!

RiChArd and MeReDitH said...

YAY!!! she is adorable and so tiny! Cute name! I know you guys waited long and hard for her...can you believe that the waiting is over and you can enjoy her? amazing!

rachellehurd said...

oh my goodness, she is adorable!! and she is SO tiny. tenley weighed over 2 lbs more than her! cute name. :) how are you feeling? hope you're adjusting well, and functioning ok on NO sleep. and fyi, baby blues and lots of crying is totally normal for the first week or so. :) enjoy yourself, it is a lot of work coming, but so sweet and special. when you feel up to it, tell us about your labor story!!! congrats.

The Graham Crackers said...

Wow! Congratulations Lindsey! she is a beautiful little girl! We're so excited for you guys! :) Enjoy every minute!!

Jeremy and Aranic said...

She is absolutely beautiful! Congratulations! I am so happy for you both! Little girls are the best! You look amazing for just having delivered a baby! Way to go! It just gets better from here on out!

Sean and Erin said...

I'm glad she finally came out!!! Congrats...she is so cute!

Will & Amy said...

Yay, congrats! She is so little, but cute cute cute!!

Shannon said...

Wow, she looks a lot like you Lindsey! Already! She is adorable, congrats!

Kelly said...

yay yay yay yay yay!!! congrats, lady!! SOOO EXCITING and what a DOLL!

Adriane said...

What an angelic bundle of joy! I am so happy for you two. Can't wait to meet little Miss Kerrigan!

Ashley said...

Congrats! How exciting! You will be a great mother!

Brooke said...

Hey I saw this and thought of you!

http://www.scribd.com/doc/4659605/How-to-Make-a-Baby-Crib-Bumper

Now you just need to break out the sewing machine and figure out how to turn it on LOL!

Hogan said...

Congrats. She is so tiny and cute. I hope to see her soon.

The Prices said...

Congrats Stokes Family! She is a keeper! :) You have a cute family blog! We were glad to get the address so we can add you to our friends list on our blog and keep in touch that way! We were amazed you posted pictures so soon! You guys are on the ball! We love her name! Congrats again!

Ashley and Matt said...

Congrat Jared and Lindsey! Welcome to the amazing parethood:) She is so pretty. I am so excited for you guys.

Matt

Dustin and Erin Watson said...

Hey! I just found your blog through your myspace. I don't get on there very often, so I was like "hey dustin, did you know lindsey's pregnant?" and he was like "yeah...awhile ago" then I went to your blog and saw your beautiful little girl! Congratulations!

Hillary said...

What a sweet little angel! Sorry I'm so late in sending this, I haven't been in the blogging world much lately-broken computer. She is such a beautiful little baby, congrats!